пятница, 22 января 2016 г.

Новорічні свята у Лубенськой ЦРБ, Полтава



Новорічне свято – це завжди радість для малят і дорослих. Адже воно  наповнює нас усіх вірою в казку, у диво.
           У Новорічну подорож до казки вирушили бібліотекарі Лубенської центральної районної бібліотеки ім. В.К. Малика разом з маленькими читачами та їх батьками.



           Чудову акторську майстерність у виконанні ролей казкових персонажів виявили юні актори клубу «Смайл»: Касьяненко Настя та Луценко Кирило, Бровар Даня та Василенко  Катя, Колісник Денис та Силка Аня, Горбатков Максим та Силка Катя. Під час свята малята дарували Діду Морозу та Снігурочці віршики й пісеньки у власному виконанні, брали активну участь у веселих конкурсах, іграх. На завершення дійства  всі учасники  отримали оригінальні подарунки від членів клубу «Умілі ручки»: цукеркові ялиночки та новорічні листівки.

Лубенська ЦРБ ділиться сценарієм свята :


В гостях у зимової казки
Новорічне свято
(Лунає музика з казки «Пригоди Буратіно»,заходить до залу Буратіно)
Буратіно: Привіт, друзі! (дітки вітаються)Погляньте, що я маю! Так, це – Золотий ключик!Кіт Базиліо та лисиця Аліса шукають мене, щоб відібрати його. Та запевняю вас, що ключика вони не отримають. На те я й Буратіно!  А ось і вони…
(Буратіно  ховається,забігають Кіт і Лисиця)
Лисиця:  Буратіно!
Кіт:  Буратіно!
Лисиця: Де ти, негідний хлопчисько?
Кіт: Утік! Няв!Плакали наші грошики.
Лисиця: Це ти, сліпий Базиліо, винен! Як ми тепер дістанемо золотого ключика, га?
Кіт: Он як? Хіба не ти, Алісо,кульгала всю дорогу? Тому  ми  й прогавили  хлопця.
Лисиця: Я кульгала? Зараз я тобі, пройдисвіте, накульгаю!
Кіт: Тільки-но спробуй, Руда! Порву твою шубу на  клаптики!
Лисиця: Що? Ану ж спробуй!
(Кіт і Лисиця виконують танок)
Лисиця: Ну, годі вже сваритися нам, Базиліо.  Буратіно де?
 Буратіно втік! А Золотий ключик – у нього.
Кіт: Ми  його прогавили.  Няв, плакали наші грошики!
Лисиця: Та нічого, далеко не втече. Знаєш що?
Кіт: Що?
Лисиця: Ми вистежимо Буратіно! Подумай, Базиліо: з цієї кімнати хлопець не виходив?
Кіт: Ні, не виходив.
Лисиця: Отже, ми заховаємося, а як тільки Буратіно покаже носа…
Кіт: Ми його схватимо і ключик – наш!
Лисиця: Молодець, Базиліо!
Кіт: А свідки? (показує на гостей у залі)
Лисиця: Почекаємо, доки розійдуться. Ховаймося!
(Кіт і Лисиця у схованці, виходить Буратіно)
Буратіно: Дякую вам, дітки, що врятували мене від злодіїв! Хитра  Лисиця  й жадібний Кіт залишилися з носом. А хочете, ми з вами помандруємо до іншої казки?
Дітки: Так!
Буратіно:  Золотий ключик допоможе нам у цьому. Потрібно ним відчинити ним чарівні дверцята. Один,два,три,відчиняю!
(Буратіно відчиняє дверці, лунає тиха музика, заходить дівчинка)
Дівчинка: Доброго вам дня!
Буратіно: Привіт! Хто ти, дівчинко?
Дівчинка: Я – Настуня, бідна пасербиця з казки «12 місяців».
Дівчинка:  Мачуха з донькою вигнали мене з дому. Кажуть: «Йди до лісу за під сніжниками і без них не повертайся!» А в лісі холодно,мороз. Я так змерзла! Можна у вас погрітися?
Буратіно:  Бідолашна! Дітки, дозволимо Настуні погрітися у нас в бібліотеці?
Дітки: Так!
Дівчинка: Я бачу, у вас свято?
Буратіно: Так, це свято називається Новий рік! Настуню,     залишайся на нашому святі, побачиш Діда Мороза із Снігуронькою.
Дівчинка: Це для мене така радість! Дітки, я хочу віддячити вам за доброту, заспіваю для вас пісню
Буратіно: Ми із задоволенням послухаємо!
(Настуня виконує пісню)
Настуня: Дякую, друзі, я вже зігрілася. Мені пора повертатися до моєї казки.
Буратіно: Не сумуй,Настуню! У твоєї казки – щасливий кінець.
Настуня: До  побачення!
Буратіно: До побачення!Друзі, а бажаєте  помандрувати  до наступної  казки?
Дітки: Так!
Буратіно: Ключик повертаю, дверці відчиняю!
(лунає музика, заходять Кай і Герда)
Кай:Гердо, де ми? Куди ми потрапили?
Герда: Братику, головне, що ми тепер разом. Нічого не бійся!
Буратіно: Каю, Гердо, ви знаходитеся в бібліотеці на Новорічному  святі. Снігова королева нам не страшна. Ми-ваші друзі.
Кай:Вбібліотеці? Нарешті! Я так мрія впобачити бібліотеку майбутнього!
Герда: А я рада, що маю тепер  нових  друзів!
Кай: Тому ми з  Гердою виконаємо  для вас пісню про дружбу!
Герда :Пісня  називається
(лунає  пісня)
Герда: Нам з Каєм пора додому.
Кай: До зустрічі в казці!
(Заходять Дід Мороз і Снігуронька)
Дід мороз:  Добрий день, любі малятка й дорослі! Вітаємо вас з наступаючим Новим роком!
Снігуронька: Зі святом вас, друзі! З 2016-м Новим роком!
Дід Мороз: Нас із Снігуронькою хуртовина в дорозі застала.
Якби не вірний песик, то заблукали б, не знайшли б дороги.
Снігуронька: А Трезорчик молодець, привів нас до бібліотеки!
(Трезор нюхає повітря, непокоїться)
Трезор: Гав-гав, мій собачий нюх щось підказує…
Снігуронька: Що з тобою,Трезорчику?
Трезор: Мій нюх підказує, що тут ховаються кіт з лисицею! Гав-гав-гав! Ось вони!  (знаходить Кота й Лисицю) РР-ГАВ!
Лисиця: Караул! Рятуйте!
Кіт:Няяв! Заберіть собаку! Я боюся собак!
Дід Мороз: Трезоре, йди сюди, заспокойся. Шановні, хто ви такі? Що вам потрібно?
Снігуронька:  Дідусю,це – лисиця Аліса й кіт Базиліо з казки «Пригоди Буратіно».
Буратіно: А тут вони для того,щоб відібрати в мене Золотого ключика.
Дід Мороз: Ну ж бо, кажіть, для чого вам потрібен Золотий ключик?
Лисиця: Як це для чого? Розбагатіти! Я, наприклад, хочу придбати собі птахоферму. Люблю курочок!
Кіт: А я, я купив би собі собі величезний ставок з рибою. Котячий  рай, няв!
Дід мороз: Ех ви, ледарі й розбишаки! Хіба можна багатіти чужою працею? Треба самим працювати.
Лисиця: Але ж ми нічого не вміємо робити!
Снігуронька: Треба вчитися робити щось хороше. Наприклад, проводити для діточок конкурси. Малята, ви любите новорічні конкурси?
Дітки: Так!
Дід Мороз: Отже,розпочинаємо конкурси!
( проводяться ігри з малятами)
   Снігуронька:  Дідусю,а ти знаєш, що наші дітки – талановиті?
Вони чудово розповідають віршики, співають пісні, танцюють.
Дід Мороз:  Я  із задоволенням послухав би віршики!
(дітки виконують віршики)
Дід Мороз (співає ): Білесеньким, гарнесеньким,
            Дівчаткам і хлопяткам,
Усім хорошим діточкам,                               
Приготував я квіточки.
Снігуронька: Дідусю Морозе, дивна в тебе пісенька.
Ти щось наплутав! Діткам ти приніс не квіти, а цукерки!
Дід Мороз: Так, цукерки, звісно. Цукерки-квіточки внучечко!Треба їх роздати дітям.
(дітки отримують цукерки)
Снігуронька: Дідусю, а правда, що мрії збуваються в Новорічну ніч?
Дід мороз: Звичайно! Тільки – хороші мрії.
Снігуронька: Я так хочу, щоб в Україні настав мир!
Дід Мороз: Твоя мрія, внучечко, обовязково здійсниться! Адже ми  всі  теж хочемо миру в нашій країні і в усьому світі.
Лисиця й Кіт: Вибачте нас, будь ласка!Ми більше не будемо розбишаками! Ми станемо артистами.
Дід Мороз: Молодці, це добре! Ось і вам цукерки. А наше свято, дітки, добігає до кінця.
З Новим роком вас вітаю,
                         Здоровя, радості бажаю.
                         Нехай здійсниться добре все,
                         І щастя рік Новий несе!
Снігуронька: Щоб були ви всі щасливі,
                         І здорові, і красиві.
                          Щоб уміли всі співати,
                         Жартувати й танцювати!
Буратіно:   Мрія світла і висока
                         Щоб здійснилася в усіх!
                         А тепер – із Новим роком!
                          І побачимось за рік.
  Пісня:        У тихий зоряний цей час,
                       У Новорічну  ніч
                     Чудову казку кожен з нас
                      Зустріне віч-на-віч.
                     Про що ти мрієш – загадай,
                      Бо може збутись враз
                     Чарівних снів твоїх розмай
                      У Новорічний час.
приспів
                  Лише повір - твоя здійсниться мрія,
                   Що схожа на ясну зорю,
                  Якщо ти серденько відкриєш,
                  Когось теплом душі зігрієш
                  У Новорічну ніч твою ! - 2 р.
 


Комментариев нет:

Отправить комментарий